•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 april 2021

Av Michael - 1 april 2021 20:18



Ser ni det framför er ?

 

Isabell och Danne sitter i köket och han ritar.

Vet inte om det är för matte eller bild.

En kropp är indelad för att kunna räkna ut

proportioner.

 

Bilden föreställer en man med afro, höger hand är

borta så det sitter en krok där och sen har han träben.

Direkt jag hörde hans beskrivning påmindes jag av en film.

 

En skräckfilm som släpptes 1997.

Någon som sett den ?

 

 

 

Han har ju regnrock på sig men vem vet, han

kanske har en afrofrisyr.....

 

Min hjärna och ögon är lite i upplösningstillstånd efter

att jag varit vaken i 34 timmar nu. *urk*

Hoppas verkligen att jag får sova inatt men för att vara på den

säkra sidan blir det 2 Propavan !

 

God Natt med er alla Påskgummor och annat lösdrivande 

folk. Ses imorgon

 

 

Av Michael - 1 april 2021 10:39



Som uppstår när man ser en skådespelare

man gillar och som jag mest har sett i både

Sagan om ringen filmerna & X-men kom ut

med en drama film och.....

 

Ja det första som slår mig är att

jag skulle troligen vänta på att Ian McKellan lyfter

sitt svärd och stav som Gandalf gör, lägger dom i kors och skriker

" YOU SHALL NOT PASS "

 

Ja den filmen kommer jag inte att se.

Är inte mycket för drama filmer som Isabell är så hon kanske

vill se den. Ska kolla vidare på en film nu som är 4 timmar

och 20 minuter. 

 

Fick dela upp den för annars hade jag somnat.

Varit ute i friska luften och snickrat lite lätt (ja faktiskt)

och rastat vovvarna i det sköna solskenet.

 

 

Av Michael - 1 april 2021 03:47



Och där for saltbilen förbi. . . . . .

 

Har nog byggt om husvagnen så många gånger

i mina försök till att sova och är man med i grupper

på FB där dom levererar den ena vagnen efter den andra

med magisk inredning får man ju ångest.

 

Massa idéer får man men rent prestationsmässigt sett

ligger jag rymd år efter. Men jag ska fortsätta med sängbenen

sen gå vidare till ribbotten och slutligen sidoskivan som ska

hålla madrassen på plats.

 

Efter detta ska luckorna göras klar, matsalsdelen skall

göras om i form av nygjort bord, dynor och färg på skåp och väggar.

Om vi sen hinner med ska utsidan tvättas av och kanske målas

och även där kommer miljoner förslag på olika färger man kan 

använda sen ska man välja kulörer. (Din roll Isabell) *blink*

 

Några timmar till sen ska jag fixa frukost till hustru

och sen göra allt i min makt att hålla mig vaken.

Efter 11 ska vi köpa lite saker till påsken. Har fått höra

av min dotter att det ska minsann köpas påskägg men jag 

kommer inte gömma dom utan köra dit dom...

 

Innan jag avslutar skall jag bara påminna

er om att det är "April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill"

dagen så tänk er noga för så ingen lurar näsan av er.

 

OCH kom ihåg...

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards