•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 april 2021

Av Michael - 12 april 2021 13:34



Ska man ta det som ett dåligt

tecken tro ?

 

Ställer mig på vågen och den lägger av.

Antingen blev den förbannad på mig

sist för jag gått upp 1kg eller. . . . . 

 

Tror att batteriet behöver bytas

eller så har den provosoriska luckan som ska

hålla batteriet på plats ramlat loss.

 

Jaja. . . .

Bara åtgärda sen tar vi nya tag.

Vill börja hamna under 110 så jag kämpar

vidare helt enkelt.

Av Michael - 12 april 2021 09:17



Livet utan dig är

ren tortyr så snälla kom tillbaka.

 

Mitt ego fick sig en sidosmäll när

vi beställde dig första gången och jag som ogärna

erkänner att jag har fel (precis som Isabell) så valde

jag fel.

 

Vi hade inte en 180 säng utan 160 så det var

bara att brottas en stund sen inse att denna madrassen

aldrig skulle komma tillbaka i lådan den kom i.

 

Fick använda 2 flyttlådor och en MASSA flyttejp

innan vi fick dit returlappen. När det var klart såg paketet 

ut som ett vildmarkstält för uteliggare så håll tummarna

för att det klarar sig.

 

Så vad händer denna veckan ?

Ja det vet man aldrig och jag går här hemma och velar runt

som en herrelös själ och inväntar Isabell. Inga sjukhus besök inbokade

så det känns skönt. Troligtvis inga träningar denna veckan

så mindre körningar........ *gött*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards