•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 april 2021

Av Michael - 20 april 2021 20:45



Ja lite så kändes det idag.

Skulle bara bli en picknick med kort promenad

före sen sitta ner och njuta.

 

*Djupt andetag*

 

Tror sammanlagt 7.35 km Jag gick 9665 steg 

och jag tappade 747.1 kcal som jag åt bort i form av en

kanelbulle innan vi åkte hem men de var ddet värt.

 

Foten mår bra, ryggen mår bra

men axlarna som bar ryggan är verkligen inte

med på banan alls så jag hoppas jag får sova inatt.

 

Fick taget några bilder men har legat av mig

enormt och det märks på bilderna kanske.

Mina hjärtan fick vara med och det var nog enda

fotot som blev bra...

 

       

 

Ny dag imorgon där vi måste finna de inre krafter

vi troligen inte har. Takläggning på hönshuset skall göras, ja inte av oss

men vi måste röja undan för maskiner och byggnadsställningar.

 

Hönorna måste inställa sig i garaget några dagar så hoppas att

räven inte kommer åt dom. Ja tusan här kan jag inte sitta längre

utan marsch i säng. Torsdag ska det vara klart !

 

Sov gott

Av Michael - 20 april 2021 09:56



Måste få berätta om detta hemska

jag upplevde strax innan Isabell åkte till jobbet.

 

Hon är nog först och främst den största

djurvännen jag känner och när hon går här

hemma utan att säga ett ord utan fotar och lägger

ut på Facebook och. . . .

 

Jag fick en smärre chock, jag räknar mig som djurvän med

men när hon fotar 5-6 spindlar på toaletten

och säger att hon önskade se min min när

jag skulle upptäcka dom var elakt.

 

- Hej då och ha de så roligt... 

sa hon och skrattade.

 

Det var inte alls snällt att utsätta mig

för detta trauma. Kommer vara ärrad för livet.

Hur tuff man än må vara som de sägs att män

ska vara så är det inget utedass vi har så DÄR

ska inga spindlar vara.... *PUNKT*

 

Jag säger bara REST IN PIECES...

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards