•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 april 2021

Av Michael - 17 april 2021 17:54



Känns som man kommer somna gott

inatt faktiskt. Göra små jobb med massa pauser

verkar vara min grej. Kan dock säga att montera

reglar under sängen i husvagnen var inget för mig.

 

Se det framför dig, 190 cm 112kg som ska åla

in under säng som är 30 cm upp är inget

drömscenario. Kändes som en fet mask som verkligen

fick kämpa för sitt liv så man inte fastnade.

 

Som vanligt har jag för bråttom när något skall

göras så när man sen är klar inser man att det där går

ju inte om man t.ex ska måla efteråt. Så antingen gör

jag som Anders (Gör om, gör rätt) eller svär mig genom

ett jobbigt moment.

 

Jaja vi får helt enkelt se hur jag gör

eller om det blir Isabell som tar över och axlar manteln

efter att hon har lagat bilen. Den kvinnan har många

strängar på sin lyra.

 

Nu baka pizza !

 

 

Av Michael - 17 april 2021 11:57



OM du missar det så kan det

vara förödande eller rent helvete.

 

I detta fallet var det polermedlet

jag lagt på spisen. Medlet skulle torka in en

stund före man torkade bort det.

 

MEN efter jag torkat bort såg man alla

repor som doldes. Fick läsa igen och där. . . . längst ner

i myrskrift stod det "torkas med fuktig trasa" så nu kan man

ha spislampan tänd igen utan att skämmas.

 

Vi har hunnit med att äta frulle (serverad av mig)

matat diskmaskinen och snart ska vi köra in Isabells son

till Vänersborg där han ska spela basket.

 

Ska försöka oss på att hinna spackla

bilen och även kapa upp granen.

Hoppas kunna slutföra något eftersom det

är en av mina brister att sällan slutföra de jag påbörjat. (Fler?)

 

Hoppas ni får en fantastisk helg !

 

Alla grindar går att öppna. . . . . . . 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards