•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 april 2021

Av Michael - 19 april 2021 14:20



Här går man och skrotar, ingen ork

och 65% rörelse i kroppen men knoppen är med

till 100% så där ligger jag på plus sidan.

 

Hoppas på att Isabell orkar med att ge

sig ut och handla nu när hon kommer

hem så man får göra annat.

 

Glömt medicineringen så den fick jag ta direkt

och jag kommer troligen ligga efter några timmar

men jag står upprätt men krokigt och har än så 

länge hopp om livet.

 

Att veta det ligger en båt ute på 

gräsmattan får det att klia i fingrarna

och själen skuttar av glädje. Motor och åror

saknas sen 

 

Nu är min kärlek hemma och gav 

klartecken till att handla mat så vi lever denna

veckan med. Menyn sitter på fläkten . . . 

 

 

 



Av Michael - 19 april 2021 11:44



Tänk att en dröm nästan kan ta död 

på en människa. Ja så känns det idag när jag

med enorma krafttag försökte ta mig ur sängen.

 

Nacksmärtorna strålade längs hela ryggen

och ländryggen fortsatte utmed benen och slutligen

så var axlar, underarmar försatta i dvala och värk.

 

Shortsväder och jag kan inte göra något

fysiskt ute idag. Skulle va skönt att ge sig ut och fiska

lite men fasen vet om ryggen klarar av det.

 

Ja jag har ju iaf markerat vart MITT plommonträd

skall vara. Ett Victoria som hustrun skulle boka på sitt

jobb före helgen men hon envisades med att det kommer

minsann inte säljas under helgen för det fanns tillräckligt.

 

- Måste motvilligt erkänna en sak...

- ?

- Alla plommonträd var slut

Berättade hon efter första dagen på jobbet.

Fick henne att medge att JAG för en gångs skull hade rätt

men det satt långt inne att medge hon hade FEL och jag skulle

egentligen spelat in det för det erkänner hon sällan... (hahaha)

 

Nu ska jag spela musik och vältra mig

i självömkan som bara jag kan. (ironi) Hoppas ni har

lika underbart väder som här.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards