•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 april 2021

Av Michael - 15 april 2021 19:38


Gör även jag som solen (går ner)

och jag gör det med en skön känsla.

8.818 steg klockades jag för idag så det kommer

att kännas i låren imorgon.

 

Ja imorgon förresten ska vi handla

inför helgen. Snacks, dricka OCH virke till husvagnen.

Sängen kommer göras klar och 2 hyllor som jag gjort själv

skall sättas på plats.

 

Några saker till som ska fixas sen är sängen färdig.

Sidopanel, skummadrass, sänglådor sen avsluta med att sätta

upp ledbelysningen så är jag nöjd. (Hoppas frun är det med)

 

Matplatsen skall vi använda mudd väv till dynorna och måla

väggar och soffan klar. Bordsskivan måste fixas till OM vi inte

kan finna en dekorplast som passar. 

 

Sen har vi den fula färgstänkta ytterdörren som vi antingen

målar om eller dekor plastar om. Ska jag vara ärlig så är det

egentligen massa småsaker som ska göras men jag ger mig f-n

på att vi denna gången ska resa ut med en FÄRDIG husvagn

så man vågar visa upp den.

 

Men nu blir det till att ta en kvällsmacka med te

sen krypa ner och glo på vår serie som snart närmar sig slutet.

Vi är inne på sista 15:e säsongen sen blir det att välja en ny.

Har redan en klar i åtanken: Yellowstone endast 2 säsonger än så

länge men det är en början. 

 

God natt med er. . . . 


Av Michael - 15 april 2021 13:40



Vid vägens ände vände vi hemåt

igen fast en annan väg. Så tyvärr fick jag inte

full pott på stegen men dagen är inte slut ännu.

 

7.770 steg trots allt så jag har tid

på mig att få in stegen som jag önskar.

Blev en härlig promenad i strålande solsken och

fågelsång som försökte överrösta bilar/lastbilarna.

 

Väl hemma så blev den

en glass på magasinstrappan i solen.

Snart ska vi hämta skolungdom och 1 liten plutt

medans hennes pappa uppsöker läkare. . . . . . 

Av Michael - 15 april 2021 11:22



Orkar jag inte med alla mina

personliga restriktioner.

 

Idag är jag på TOPP och nu 

ska vi göra 10.000 steg så ryggkorsetten

sitter på plats. Daisy är redo och Isabell

manar på och vill så GÄRNA. . . . . . 

 

Kram på er alla och ut för att krama 

om solskenet.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards