•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 april 2021

Av Michael - 6 april 2021 14:44



Kanske inte för min del

eftersom sprayfärgen tog slut.

Men Isabell springer runt bilen som en hamstrande

ekorre och slipar för fullt och avslutar med rostskydd.

 

Själv fick jag som sagt avsluta och började

med middagen istället. Naturligtvis så hittade

jag en sprayburk inne så kanske hinner jag klart efter

vi käkat mat.

 

Det är nästan klarblå himmel och solsken

men dock väldigt kalla vindar. Trots allt är det skönt

i solskenet med +8 så vi hoppas det blir varmare snart.

 

Närmar sig picknick snart Isabell

Av Michael - 6 april 2021 11:49



Snabba ryck denna morgon...

 

Men fy så illa det kom ut.

Varit på fotvården och det är nya rön

och råd varje gång och även denna dag 

gick vi ett steg bak men det är inget jag kan påverka.

 

Sen hem direkt och Isabell vill slipa rost på

bilen och jag VILL greja med husvagnen men det får

vänta lite tills ekonomin ser bättre ut igen.

 

MEN.... jag kom på att jag har ett nytt projekt

som jag tror ska gå ganska fort att göra så det ska jag börja

med faktiskt. En liten förvandling som ska återbrukas.

 

På med varma kläder och undvika

kalla vindar så går det nog bra....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards