•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 april 2021

Av Michael - 11 april 2021 11:33



Tycker att Isabell borde ha vant sig

vid att jag gör dom hela tiden. Igår hade vi

svärsonen på däckbytardag och 2 spralliga

små ungar hade han med sig.

 

Tyckte jag hade tillräckligt med kläder på mig

men under kvällen insåg jag att så var inte fallet.

Pulsklockan mätte 39,54 C och förkunnade att jag hade

Hypothermia och dum som jag är började jag Googla.

 

Det jag läste skulle få vilken hypokondriker

att avlida. Till slut så somnade jag och väcktes helt dränerad

av all kraft. Idag blir det inte mycket gjort utan jag fick be min hustru

med sina små fötter att ställa sig vid spisen.

 

- Eftersom jag ska laga maten idag blir det gryta.

- Inte kalops utan en eget recept på "Bella gryta ála Schögården"

så vi får se vad hon frambringar för goda smaker idag............

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards