•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2021

Av Michael - 8 april 2021 19:30



På väldigt många år gjorde

jag något jag sent kommer ångra...

 

Somnade på skrivbordet, dock inte på tangentbordet

men nacken kände nog ingen skillnad för ont

som satan hade jag när Isabell putta på mig.

 

Kan räkna gångerna på en hand som jag somnat

vid skrivbordet. Egentligen borde det varit många fler gånger

under tiden man gjorde 2-skift på SAAB.

 

Känner mig lite småhungrig

då det får bli kvällsmacka innan serie

i sången, ja på tv alltså inget annat kära Andreas.

 

Sov gott med er !

Av Michael - 8 april 2021 14:23



Distanserat samtal i en timma

ungefär sen på vägen hem köpte

jag med oss pizza och falafeltallrik som nu

ligger som en gråsten i magsäcken.

 

Snart över till grann-Anders som ska

kolla under bilen och se om det är värt att

laga avgassystemet eller om vi måste shoppa nytt.

 

Ska även felsöka varifrån bensindoften kommer

sen ska bromsar bak bytas och nytt bränslefilter ska

inköpas. Bilen ser ut som man skjutit med luftgevär

på den efter alla små slipningar som sen rostsprayats.

 

Nu har jag äntligen beställt, valt ut hur mina

munskydd ska se ut och nu ska de broderas och skickas

hit. Dom skapas av en Frölundait som blivit en mycket god

vän trots att hon håller på fel lag... (hahaha)

 

Dags att slita loss luren från frugan

så vi kommer iväg. Ja just ja hon ska ta Daisy på

en promenad först. Hon ser otålig ut stackarn..... 

 

 

Av Michael - 8 april 2021 11:08



Och jag kommer rida på denna

vågen så gott det går. Allt känns toppen

just nu ja förutom de gamla vanliga skavankerna.

 

Inte ofta det känns så HÄR bra

så nu kan det bara gå uppåt.

 

En tur till Vänersborg sen hem igen

och avnjuta kinamat och en pizza faktiskt.

 

Hoppla hej !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards