•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 april 2021

Av Michael - 14 april 2021 08:53



Sköljde över mig igår

så arbetsbyxorna åkte på sen ut och handsåga

mer av den där förbannade granen.

 

Duger inte till mer än virke

för den ger ingen värme om du eldar

och den går inte att flisa ner för den är för seg.

 

Kanske duger att göra tändved eller lite

korv-grillar-ved på sin höjd. Får låna grannens tigersåg

och förminska eländet och sen torka upp den i vedboa.

 

Så vad ska man göra idag då tro.

Laga mat och se sitt älskade FBK ta semester gissar jag.

Troligen sista avgörande matchen idag mot Växjö och förlorar

dom idag är det som sagt semester. . . . . 

 

Ska göra något jag tycker är megajobbigt

men som jag tjänar på i längden. Fylla på boxen för

mina dagliga piller så är det gjort. . . . . .

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards