•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 april 2021

Av Michael - 7 april 2021 12:34



Att sköta sitt socker med en sådan "söt"

hustru. Fast idag är det verkligen besvärligt.

Har inte tagit mitt insulin ännu trots att klockan

närmar sig 13.

 

Skulle jag tagit medicinen hade jag ramlat ihop

för länge sen och middag är det på tok för tidigt

att göra tyvärr.

 

Får hoppas att lite choklad tar upp mig

ett snäpp så jag håller mig rak i ryggen tills vi ska äta.

Vill få igång kroppen NUUU... inte ens musiken får

igång mig så då är det illa.

 

Kan bara hoppas att jag piggnar till 

när hockeyn startar ikväll. Fotbollen igår gjorde ingen glad

eftersom Liverpool förlorade stort (3-1) mot Real Madrid.

 

WOHOOO... sockret steg en aning (6 . 3) så nu kan det bara bli

bättre hoppas jag. 

Av Michael - 7 april 2021 09:46



  Eller ?

Jag kanske kunde ha väntat ett par timmar innan 

jag fotade men man kan inte alltid visa sina bästa stunder

och Isabell visste vad hon fick och hon verkar nöjd med det.

 

Hon valde mig !

Tänk vilken tur jag haft.

 

Hon valde skägget med och jag hoppas kunna 

spara ut det och kanske snygga till det en aning.

Märker mer och mer hur jag trots utan blodsband blir

mer och mer som min pappa. Ja hårlös är mitt val men

skägget var hans signum och mamma förbjöd han att 

raka bort det.

 

Musiken flödar nu, laddar upp psyket, diskmaskinen

startad och sakta men säkert ska väl sockret öka lite

så jag orkar göra något. För lågt just nu för mediciner så

de vore dumt att utmana ödet och hälsan.

 

Känner mig ganska energisk psykiskt sett

men har inte fysiken med mig riktigt ännu och efter

gårdagen är jag förvånad att jag kan stå upp. 

 

Vad händer hos dig idag ? 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards