•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juni 2021

Av Michael - 3 juni 2021 21:11



Sa doktoren men jag lider precis

lika mycket om inte mer sen sist vi talades vid

så någon remiss ville han minsann inte skriva.


Ville jag skulle träffa en jourläkare först

som aldrig mött mig utan får läsa innantill och dra

sin slutsats efter det. TACK för den käftsmällen.


Sen avvaktade jag att kolla upp mitt ben som 

diabetesfotvården handlade om rosfeber så jag får

be Isabell leta efter sår ikväll som kan vara tänkbar orsak.



Skickade en bild och hon tyckte verkligen inte om det men när

jag vaknade idag kändes det bättre från att ha återgått

nu ikväll så vi får se hur länge jag orkar vänta.


Varit iväg och fiskat några timmar

ikväll och fick endast en Abborre som turligt nog följde

med Danne hem så hans pappa får lösa problemet.


Nu ska det bli skönt att få krypa ner

i sängen och få sova ut igen hoppas jag. Somnade som en blixt

igår kväll mellan 21.30-22 så de var troligen så att jag var trött.


Ha de gott

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards