•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 juni 2021

Av Michael - 22 juni 2021 14:45



2018-06-22


Ett datum vi båda glömt av. Dagen då vi förlovade oss

känns minst lika viktig att fira som dagen vi gifte oss. I början

glömde vi av NÄR vi skulle gifta oss och efteråt glömde vi av NÄR

vi hade gift oss. 


Jag skulle ha lagat till någon gott idag men min rygg

ville något helt annat. Jag valde maten och min älskade hustru

multitaskar genom att laga mat, prata skvaller med sin dotter

och matar diskmaskinen.


 


Precis såna saker som jag egentligen skulle gjort

förutom att maraton prata i telefonen. Av samtalet att döma

så är det ett evigt babblande om försäkringskassan, Svea som kräks till

att sen prata om mat på midsommar, åskväder. . . . .


Dags att lägga sig igen.

Rörelsemomenten är enormt begränsade

och att andas retar upp nerven upp mot nacken så resten av 

kvällen blir att begrunda livet från sängen tyvärr.


Får hoppas min hustru orkar göra en

god, smarrig rabarberpaj efter träningen ikväll. 

Ja OM den inte blir inställd för nu brakar det snart loss.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards