•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 juni 2021

Av Michael - 14 juni 2021 16:21



. . . . Sker i vårat liv just nu.

Kan inte avslöja för mycket ännu utan

det måste ske ett möte innan beslutet kan tas.


Vi ser båda fram emot detta och hoppas

att planen går i lås. Vem vet, kanske en dag

så vänder turen för oss igen och livet blir en smula

enklare att leva utan oro.


Det roliga i allt är att min älskade

hustru oroar sig för hur jag ska kunna leva

ett normalt liv om hon inte finns i närheten

och jag säger till dig att jag kommer klara detta

utan problem.


Jag vet var jag har dig

och nu efter snart 1 år så vet du var du har mig.

Vi kommer fixa detta tillsammans. . . . . .


Och så dagens väder. . . . 

Vi har regn, kraftiga vindar molnigt

och temperaturen ligger runt +18.


Det var allt för idag.

God afton

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards