•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Michael - 11 juni 2021 13:26



Ingen fisk igår och de nya

dragen funkade tydligen inte tillsammans med mig

verkade det som.


Men bara ta nya tag fast inte idag.

Idag är det tydligen golf på schemat varvat

med lätt helgshopping. Mat och annat skoj står

på lappen som ska handlas.


Inväntar kärleken så vi kan ta oss

ut på tur till Överby. Inte en susning vad jag ska laga

till så jag bad Danne om hjälp via ombud (hans mamma)

och jag gissar att svaret blir

- Ja vet inte, ta nått bara.


Ett klassiskt Noreen svar.


Kan hoppas att regnet som hänger

över hustaken idag inte ramlar ner för det kan

nog bli jobbigt för de yngre golfarna.


Ska se om frun vill göra en rabarberpaj

idag så får man lite onyttigt gott som dessert.

Det är ju trots allt fredag så lite syndig får man vara.

- Säger han som mölade i sig 1 bulle och 2 wienerbröd

imorse p.g.a superlågt blodsocker runt 6. . . . . 


Tror vi kan ha en och annan rabarber

i rabatten eller va tror du Isabell ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards