•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 juni 2021

Av Michael - 15 juni 2021 12:13



Flera gäster kommer till oss

både på midsommar afton och dagen efter

har vi inte tid med baksmällor för då fyller

min älskade hustru år.


Vi planerar i smyg så gott det går

men hon är väldigt nyfiken den lilla.

Inte lätt att tissla och tassla när hon smyger runt.


Har involverat barnen, grannen i detta

samt en mycket god vän som ska sätta sin prägel

på det hela sen kommer det hela bli perfekt.


Idag hoppas vi alla att första etappen

skall dyka upp hos våra vänner intill. Får bege mig dit

och hjälpa till att förbereda det hela.


Just nu springer hon runt mig

och då ska såklart planeringen av etapp 2 påbörjas

och jag bloggar och svarar på frågor i smyg.


*pust*


Får ducka hela tiden. . . . .


Ojdå. . . .

- Avgången sker om 30 minuter

påpekar hustrun. Jag ska ta sista dosen på vaccinet

och hennes son ska till sjukgymnasten. . . . . . . . . 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards