•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 juni 2021

Av Michael - 16 juni 2021 13:17



Hustrun avslutade sin

arbetsträning i fredags och idag var hon

tillbaka på samma plats och skrev på

timanställning till September.


Känns som hon klarar av detta

och hon fick massa timmar och mycket beröm

idag så nu steg hennes självförtroende enormt.


Så skönt att se en av oss må bättre

för hennes glädje gör mig lika glad. Nu är

livet en lååååång nedförsbacke och vi rider på vågen.


Nu ser vi fram emot att rätt beslut ska

tas i nästa fråga då kommer vi förmodligen må

bättre båda 2 hoppas jag.


Just nu kan jag inget säga för Isabell har en 

önskan att inget skall avslöjas förrän hon fått klara besked.

OM svaret blir rätt kommer vi blåsa fanfarer och skrika ut

till hela världen om denna händelse.


DET SKA SKE !!!!

Av Michael - 16 juni 2021 11:26



Efter massa krångel lyckades

paketet levereras av DHL. . . .


Nu finns försändelsen inlåst och kommer

inte komma fram förrän 26/6.

Planeringen fortsätter med Etapp Två och jag hoppas

kunna vara klar innan denna veckans slut.


Krokarna äro agnade så nu håller

jag alla tummar och tår på att det kommer

lösa sig till slut.


Och nu till vädret. . . . 

Strålande solsken och klarblå himmel.

mellan 16-17 plusgrader verkar lovande inför

kvällens fotbollsmatch mellan Skoftebyn - VIF så 

hoppas det håller i sig.


Förresten !

Stå upp emot näthat och mobbing.

Stöd Marcus Berg genom #backaberg. . . . 


Och efter detta återgår vi till Etapp Två

som jag nu tror mig ha löst tillsammans med Meg & Sandra.

Herregud Älskling detta går som på räls.

Tänk att Marielle trodde inte att jag skulle kunna hålla

detta hemligt. . . .


Tji fick hon !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards