•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juni 2021

Av Michael - 18 juni 2021 16:48



Inte en dag som denna får mig

att bemöda detta !


Hörde om straffen men då låg jag ute i solstolen

märkligt nog. Fläktade mer där ute än va det gjorde

i tv soffan så andra halvleken sitter jag vid

datorn i draget från fönstret.


Hur man ska överleva vid grillen

lite senare övergår mitt stekta förstånd.

Har idag hunnit handla i stekhet värme sen hade

vi brått hem för att lasta in mat och kylvaror.


Hustrun kasta på sig bikinin, gjorde rent poolen

och försökte locka ut sin son till ett dopp men han

ville hellre sparka boll än att svalka av sig.


Om man kunde förstå sig på

dagens ungdom som hellre sitter instängd i en varm

grotta och spelar basket än att sätta sig i en skön pool.

Hade jag kunnat skulle hustrun få bära in mig

från vattnet för så känslig mot värmen är jag.


Jaha där blåste domaren av matchen

och förkunnade seger för Sverige med 1-0 på straff.

nu får jag se om hustrun piskar igång mig och vill

att jag ska starta grillen eller så kastar hon sig i

poolen en stund. . . . . . . ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards