•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 juni 2021

Av Michael - 10 juni 2021 11:20



Jag för min del älskar mest att 

äta min fisk stekt (Abborre) eller ugnsbakad (Ädelfisk)

så när Isabell igår fick sin älskade rök så ökade

trycket på oss som ska fånga fisk enormt.


Så idag gäller det att ha med sig sitt "A game" om

man ska kunna blidka gårdens Friherrinna.

Ska ju fira att Danne gått ut 8:an med att grilla

med så dagen är verkligen fullt pådrag.


(Bäst att ladda islådorna)


Finns nog ingen som tuggar isbitar som denna

yngling gissar jag. Han gnager genom ett fack om dagen

så snart får man finna snabbare sätt att frysa ner vattnet tror jag.

Kanske ska använda freon om de finns att köpa. . . . . 





Av Michael - 10 juni 2021 09:01



Nu sker det saker i "the House of Eriksson"

som troligen ska förändra våra liv som jag ser

fram emot.


Kommer säkert bli en annorlunda start

men sen när man kört runt en stund så kommer

man att vänja sig.


Förändringar till det bättre är man inte van med

så nu ska jag vårda detta på rätt sätt och bara rida

med på vågen.


Ska kanske ge mig ut en stund om jag orkar.

Vaknade 6 imorse och JB hänger i ögonlocken fortfarande

och försöker få mig att somna hela tiden.


Gråmulet och +14 här, va har du för väder ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards