•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 juni 2021

Av Michael - 13 juni 2021 13:10



Att ta en promenad längs utmed en bäck med

Daisy är underbart. Hon njuter av dofter, gräs och få bada

av sig medans jag med bar överkropp njuter av solen det svajande

gräset och fågelsången.


Börjar mer och mer bli som min pappa.

Han kallades för Linné av sina vänner och vem vet

kanske jag med får något namn en dag men inte p.g.a

kunskaper bland fåglar och växter för där går jag bet.


Middagen idag skall intagas på solig altan.

- Jag VILL

- Jag SKA ha grillade hamburgare idag.

- Ska vi köpa färdiga?

- Tsss. . . . .


När jag sa "Tsss" förr i tiden så frågade alltid min

dagmamma Eivor Klubb hur många åsnor jag körde.

Än idag så fattar jag inte sammanhanget men det var

något som fastnade.


Ska  tydligen fiskas idag så jag hoppas

vinden avtar och solen bränner min kropp.

På matchen igår satt jag med bar överkropp och jag

hoppas jag inte skrämde någon. Ryggen fick färg så nu

är det dags för framsidan lite.


Vad gör DU denna sköna söndag ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards