•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Godmorgon Världen !

Av Michael - 10 december 2010 07:49







Sista dagen på denna arbetsveckan.

Dottern fyllde 15 år igår och firades smått med paket

och hon fick även besök av sin gudmor och det

glädjer henne otroligt mycket...


.-.-.-.-.-.-.


Idag blir det jobb sen hem och städa.

Sonen ska på kalas efter skolan och imorgon

kommer släkten för att fira vår dotter,


.-.-.-.-.-.-.


Trevligt att så många vill följa mitt bloggande.

Vem kunde ana att en snart 42-årig gubbe

kunde fånga intresset med skrivande...


.-.-.-.-.-.-.


Någon utöver mina vänner som vill

ge sig tillkänna ?

Trevligt att få veta vem ni är

och vad som drar er hit varje dag

och förgyller mitt skrivande

med erat besök...


.-.-.-.-.-.-.


Önskar er alla en underbart mysig fredag !


 

 
 
Kicki

Kicki

10 december 2010 12:17

...kikar in å önskar en trevlig helg, har lagt upp lite nytt i fotobloggen om du vill kika in
www.kickisamatorfoton.blogg.se

http://www.gammtackan.blogg.se

Michael

10 december 2010 19:07

Önskar dig detsamma...Kikade in och njöt en smula och full av avund ;)

 
Mita

Mita

10 december 2010 18:35

Trevlig kväll, bloggvän!

http://rocotopeppers.blogspot.com

Michael

10 december 2010 19:08

Tack detsamma Mita :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Lördag 18 maj 18:42


      Kan bara hålla med dig där Tobbe.   Hon håller mig under strikt kontroll precis som Ronja gjorde med Birk, på en rep längds avstånd.   Skulle dock ha behövt åtstramning av  repet idag för jag gick som vanligt in i kaklet i...

Av Michael - Lördag 18 maj 07:39

Ja nu har jag gjort beställningen.   Snart kan jag och Tobbe sammanstråla med våra magneter och städa stadens vatten från metall som skräpar ner.   Gissar att jag får binda fast den gamle vid havet för han hävdar ju själv bli sjösjuk...

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards